ثبت نام کارگاه فنون پذیرایی و تشریفات آغاز شد همین الان ثبت نام کن!!

آموزش انتظامات و حراست (نگهبانی)

آموزش انتظامات و حراست

آموزش انتظامات و حراست (نگهبانی)-امروزه حراست و نگهبانی به عنوان یکی از شغل های خاص ، تشریفاتی و حساس در هر شرک و سازمانی می باشد. این افراد اولین کسانی هستند که از همکاران ، مدیران ، مهمانان و ارباب رجوع استقبال می کنند. این شغل هم نیاز به اخلاق حرفه ای و ادب و صبر و متانت دارد و هم به هوش سرشار جهت حفظ و حراست از مجموعه را باید داشته باشد.

از این رو آموزش می تواند به همکارانحراست و نگهبانی کمک کند که هم وظایف عمومی و همچنین وظایف تخصصی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

این دوره برای چه کسانی کاربرد دارد؟

  • نگهبانان شرکت های بزرگ و کوچک
  • مدیران حراست
  • حراست و نگهبانی ادارات دولتی و سازمان ها
  • حراست و نگهبانی بیمارستان ها
  • انتظامات و نگهبانی فروشگاههای بزرگ و زنجیره ای
  • نگهبان و انتظامات برج های مسکونی
  • انتظامات و حراست برج های اداری و تجاری
آموزش انتظامات و حراست

محتوای دوره آموزش انتظامات و حراست

  • اهمیت و ضرورت حفاظت فیزیکی در سازمان ها
  • شرح وظایف انتظامات
  • حفاظت پیرامونی یا حفاظت فیزیکی
  • آسیب ها و تهدیدهای نگهبانی و حراست
  • مهارت های حرفه ای کارکنان انتظامات و حراست
  • اصول نگهبانی و مراقبت
  • کنترل عبور و مرور
  • انواع بازرسی و مراقبت
  • اصول گشت زنی
  • افراد مظنون ونحوه برخورد باآنان
  • مشاهده و گزارش نویسی
  • واکنش اضطراری و مدیریت حوادث
  • اخلاق نگهبانی و عوامل موثر در اقتدار
  • امانت داری و سلامت رفتاری
  • مهارت های مشتری مداری، حسن برخورد، احترام و جذب
  • بهداشت روانی و مدیریت استرس
  • اصول اطفاء حریق
  • امداد رسانی و کمک های اولیه

درخواست برگزاری دوره به صورت اختصاصی

با توجه به اینکه هر سازمان و شرکتی نسبت به مکان درب های ورودی و خروجی تعداد ارباب رجوع و میزان حساسیت مکانی نیازمند آموزش خاص و طراحی دوره بخصوص می باشد لذا هر ارگان و مجموعه می بایست جهت آموزش تخصصی از گروه صبادرس درخواست مدرس نماید.

در صورت نیاز به آموزش طبق محتوای پیشنهادی و یا محتوای خودتان با شماره تلفن ۹۱۰۱۶۹۹۴-۰۲۱ تماس بگیرید و یا عدد هفت را به شماره ۰۹۱۹۴۹۸۸۵۳۹ ارسال نمایید.


درخواست آموزش در محل شرکت ها و سازمان ها

انتخاب آموزش هاضروری
اگر به آموزش دیگری نیاز دارید اینجا بنویسید

مطالب مرتبط
راننده تشریفات 7 دقیقه

راننده تشریفات – آموزش آداب معاشرت ویژه رانندگان تشریفاتی

صبادرس

راننده تشریفات وظیفه بسیار سنگینی به عهده دارد زیرا برداشت اول هر مشتری یا مسافر، از یک شرکت را او شکل می دهد. اگر این برداشت را بصورت حرفه ای شکل دهیم، می توانیم از هر مسافر یک مشتری وفادار بسازیم! در این مقاله ۲۰ نکته مهم آماده کرده ایم که هر راننده تشریفات باید آن ها […]

تظافت اداری و مسکونی 3 دقیقه

آموزش نظافت شرکت و نظافتچی ساختمان اداری شرکت (نظافت واحد اداری و مسکونی)

صبادرس

آموزش نظافت شرکت و نظافتچی برج مسکونی: نظافت محیط های اداری و چگونگی نظافت و استفاده صحیح و به میزان مناسب از ابزار و مواد شوینده از اهمیت به سزایی برخوردار است. اهمیت آموزش در دو بخش نشان داده می شود یک سلامت دائمی پرسنل و نیروهای نظافتچی سلامت وسایل و ابزار در صورتی که […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید
Subtotal 0 تومان