ثبت نام کارگاه فنون پذیرایی و تشریفات آغاز شد همین الان ثبت نام کن!!

 پذیرایی حرفه ای آبدارچیان و مهمانداران اداری( ۲۰ گام کاربردی برای)

پذیرایی حرفه ای آبدارچیان و مهمانداران اداری

 

پذیرایی حرفه ای آبدارچیان و مهمانداران اداری( ۲۰ گام کاربردی برای) – پذیرایی رسمی  خوب و فوق العاده آبدارچیان و کارکنان خدمات اداری باید استانداردهای لازم را یاد بگیرند و آگاهی خود را از توسط  آموزش ارتقاء دهند.

برای این منظورصبادرس جهت توسعه منابع انسانی، آموزش های کاربردی خود را در سراسر ایران برای ارگانها و سازمان ها بصورت خصوصی در محل آنان و یا بصورت عمومی در محل موسسه برگزار می نماید.

قبل از بیان گام به گام مطالب و دستوالعمل اجرایی به این نکته اشاره می کنیم که این توضیحات برای پذیرایی سالن ها کنفرانس و اتاق جلسات، اتاق مدیریت مجموعه، اتاق کارکنان جهت پذیرایی چای، آب و سایر نوشیدنی ها کاربرد دارد. (نحوه پذیرایی چای و نسکافه را مطالعه کنید)

برای انجام یک پذیرایی رسمی از آبدارخانه تا محل پذیرایی باید نکات ذیل را انجام دهیم.

گام اول پذیرایی حرفه ای: اطمینان از تمیز بودن ظروف مخصوص پذیرایی(سینی-قندان -فنجان -لیوان و…)

گام دوم پذیرایی رسمی: یکسان و ست بودن ظروف از لحاظ طرح، اندازه و شکل و…

گام سوم پذیرایی رسمی: سالم بودن ظروف

گام چهارم : ریختن چای در فنجان ها به میزان مناسب

گام پنجم: استفاده از دستمال کاغذی و قاشق چای خوری طبق آموزش حضوری

گام ششم پذیرایی حرفه ای: خشک بودن ظروف قبل از پذیرایی

گام هفتم پذیرایی رسمی: پوشیدن دستکش نخی

گام هشتم پذیرایی رسمی: نگاه کردن به آینه موجود در آبدارخانه (برابر چک لیست طراحی شده موسسه)

گام نهم : نگهداری صحیح سینی و حمل چای و سایر نوشیدنی ها برای پذیرایی

گام دهم پذیرایی رسمی: ورود به موقع به اتاق جلسات و انجام آداب معاشرت لازم در ورود

گام یازدهم پذیرایی حرفه ای: توجه به تقدم و تأخر پذیرایی در جلسات داخلی

گام دوازدهم پذیرایی حرفه ای: توجه به تقدم و تأخر پذیرایی در جلساتی که مهمان از بیرون شرکت و یا سازمان وجود داشته باشد

گام سیزدهم پذیرایی حرفه ای: قرار گرفتن در مکان مناسب برای پذیرایی از حاضران جلسات و یا مهمانان اداری

گام چهاردهم :توانایی پذیرایی از افراد در اشکال مختلف میزها و مبل های اداری و شرکتی

گام پانزدهم پذیرایی حرفه ای: توجه به افرادی که دیرتر وارد جلسه شده اند

گام شانزدهم: در پذیرایی کمترین صدا و تردد را داشته باشیم

گام هفدهم : تعارف و گرداندن میوه و گاهی شکلات در اتاق جلسات و اتاق مدیریت

گام هجدهم پذیرایی رسمی : برگشت به موقع جهت جمع آوری ظروف

گام نوزدهم  :در صورتی که زمان برگزاری جلسات یکساعت یا بیشتر باشد، تدابیر لازم برای پذیرایی دوم و سوم در نظر گرفته شود

گام بیستم : در دسترس بودن جهت دستورات احتمالی

برای دیدن دوره غیر حضوری آموش فنون پذیرایی و تشریفات اداری اینجا کلیک کنید

مطالب مرتبط
راننده تشریفات 7 دقیقه

راننده تشریفات – آموزش آداب معاشرت ویژه رانندگان تشریفاتی

صبادرس

راننده تشریفات وظیفه بسیار سنگینی به عهده دارد زیرا برداشت اول هر مشتری یا مسافر، از یک شرکت را او شکل می دهد. اگر این برداشت را بصورت حرفه ای شکل دهیم، می توانیم از هر مسافر یک مشتری وفادار بسازیم! در این مقاله ۲۰ نکته مهم آماده کرده ایم که هر راننده تشریفات باید آن ها […]

پذیرایی اداری و رسمی 3 دقیقه

آموزش پذیرایی رسمی و تشریفات اداری | آداب و نحوه پذیرایی اداری

صبادرس

آموزش پذیرایی و تشریفات اداری و رسمی | آداب و نحوه پذیرایی اداری روش پذیرایی کردن آداب و تشریفات خاص خود را دارد و در هر محیطی آموزش متناسب با خود را می طلبد مثلاً آموزش پذیرایی اداری و رسمی، هتل، روش پذیرایی رستورانی، فضاهای گردشگری، پذیرایی در شرکت و سازمانها… همچنین در آموزش پذیرایی اصولی و […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
Subtotal 0 تومان