ثبت نام کارگاه فنون پذیرایی و تشریفات آغاز شد همین الان ثبت نام کن!!

آموزش منشی و مسئول دفتر

آموزش حضوری منشی و مسئول دفتر

آموزش منشی و مسئول دفتر

آموزش مسئولین دفاتر و منشی ها از جمله افرادی که در بد ورود مشتری یا مهمان باید انجام وظیفه نماید مسئولین دفاتر و منشی ها هستند. این افراد در اصل نماینده مدیر یا ریاست به حساب می آید.

در طول روز منشی ها و مسئولین دفاتر بارها و بارها به اتاق مدیریت یا ریاست هر بخش مراجعه می‌نمایند، و به انجام امور محوله درخواستی مدیر می‌پردازند.

شاید در ابتدا اینگونه به نظر برسد که مسئولین دفاتر فقط یک مانع برای دیده شدن مدیریت هستند، اما وقتی وارد جزئیات شغلی این افراد می شویم، متوجه خواهیم شد، که مسئولیت و وظایف منشی و مسئولین دفاتر کمتر از مدیریت و ریاست شرکت یا سازمان نیست.

هدف از برگزاری دوره آموزشی مسئولین دفاتر و منشی ها

دلیل برگزاری این دوره آشنا نمودن کارکنان این بخش با ارتباطات موثر است تا بتوانند هم در ارتباطات کلامی و هم ارتباط غیر کلامی با قدرت در مقابل مهمانان، ارباب رجوع و مشتریان حاضر شوند. در این دوره نیاز های بنیادی انسان ها آموزش داده می شود، تا متوجه این موضوع مهم گردند.

 آموزش های عملی در دوره

این دوره که بیشتر به صورت تئوری برگزار می گردد : به شناخت روحیات و قابلیت‌های افراد شرکت کننده و همچنین آشنایی افراد با خودشان می پردازد. در این دوره آزمونها و تستهایی اجرا می شود که شامل موارد زیر می باشند.

  1. تست اعتماد به نفس در شغل مورد تصدی
  2. آزمون دقت در امور محوله
  3. تست میزان خلاقیت افراد
  4. محتوای آموزش دوره مسئولین دفاتر و منشی ها
  5. آشنایی با دقت کلامی و ظرافت معنایی
  6. هوش کلامی و راهکارهای ارتباط موثر
  7. اعتماد به نفس و روش های افزایش عزت نفس
  8. مهارت های عمومی مسئول دفتر
  9. مهارت های تخصصی مسئولین دفاتر و منشی ها
  10. رعایت قوانین آداب معاشرت در محل کار
  11. آداب مکالمه شغلی (تلفن های دریافتی و خروجی)
  12. مدیریت جلسات ( قبل از جلسه- حین جلسه- بعد از جلسه )
  13. مدیریت زمان و آراستگی محیط کار

 این دوره برای چه کسانی کاربرد دارد

  1. مسئولین دفاتر مدیر کل و سایر بخش ها
  2. کسانی که علاقمند به شغل منشیگری هستند
  3. پذیرشگر ها در شرکت ها بیمارستان ها
  4. و…

چگونه می توانیم در این دوره شرکت کنیم

دوره مسئولین دفتر و منشی گری در حال حاضر به صورت حضوری و نسبت به درخواست شرکت ها برگزار می شود، اما گروه آموزشی نوشیجان در حال آماده سازی این دوره به صورت مجازی بوده که در صورت آماده شدن در سایت آموزشی نوشیجان بارگذاری می گردد.

 زمان برگزاری دوره

زمان دوره ۸ ساعت است که به صورت تئوری و کارگاهی برگزار می گردد در صورت نیاز به مشاوره و آموزش در محل کار خودتان می توانید از طریق پنل تماس با ما با همکاران آموزش تماس بگیرید.


درخواست آموزش در محل شرکت ها و سازمان ها

انتخاب آموزش ها(Required)
اگر به آموزش دیگری نیاز دارید اینجا بنویسید

مطالب مرتبط
دوره فروشندگی حرفه ای(مدیریت فروش پیشرفته) 3 دقیقه

دوره فروشندگی حرفه ای(مدیریت فروش پیشرفته)

صبادرس

دوره فروشندگی حرفه ای: یک فروشنده و یا کارشناس واحد فروش، می بایست مهارت متقاعد سازی مشتری و مخاطب را داشته باشد. مهارت پرزنت و معرفی محصول و خدمات می بایست در اولیت قرار گیرد. یک فروشنده حرفه ای نیاز دارد که در راستای چشم انداز مالی شرکت، کمپین های تبلیغاتی را تدوین، پیاده و […]

آموزش ارتباط موثر و منش رفتاری 3 دقیقه

آموزش ارتباط موثر و منش رفتاری در محیط کار

صبادرس

آموزش ارتباط موثر و منش رفتاری در محیط کار: ما انسان ها زمان قابل توجهی از زندگی و زمان بیداری خودمان را در محیط کار و تعاملات محیط کاری می گذرانیم. ما هر روز با همکاران و مشتریان خودمان ارتباط برقرار می کنیم. اگر این برقراری ارتباط در محیط کار حرفه ای و موثر باشد، […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
Subtotal 0 تومان