ثبت نام تابستانه کارگاه فنون پذیرایی و تشریفات آغاز شد همین الان ثبت نام کن!!

آموزش پذیرایی رسمی و تشریفات اداری | آداب و نحوه پذیرایی اداری

پذیرایی اداری و رسمی

آموزش پذیرایی و تشریفات اداری و رسمی | آداب و نحوه پذیرایی اداری

روش پذیرایی کردن آداب و تشریفات خاص خود را دارد و در هر محیطی آموزش متناسب با خود را می طلبد مثلاً آموزش پذیرایی اداری و رسمی، هتل، روش پذیرایی رستورانی، فضاهای گردشگری، پذیرایی در شرکت و سازمانها…

همچنین در آموزش پذیرایی اصولی و استاندارد برای افراد متفاوتی صورت می گیرد مثلاً آموزش پذیرایی و تشریفات برای آبدارچیان و پیشخدمتان اداری، گارسون های رستوران، سالن داران تالارهای پذیرایی و بسیاری از مکان هایی که نیاز به آموزش رسمی دارند

نکته مهم اینکه با وجود محیط های کاری و همچنین افراد متفاوتی که هستند و باید متناسب با آنها اصول تشریفاتی را آموزش داد، در بسیاری از موارد آداب و تشریفات پذیرایی مشترکی دارند و باید مهارتهایی با یک نوع سبک بیاموزند.

چه مواردی در دوره های پذیرایی و تشریفات آموزش داده می شود

  • مقدمه ای بر اهمیت تشریفات و پذیرایی
  • ویژگی های شخصیتی مسئول تشریفات ، پذیرایی و آبدارخانه
  • انواع چیدمان میز مذاکرات ، اصول بهداشت پذیرایی
  • روش های پذیرایی ، روش های حمل ظروف در پذیرایی
  • نحوه قرار دادن پذیرایی روی میز، زمان مناسب پذیرایی
  • زمان مناسب جمع آوری ظروف
  • نحوه پذیرایی نوشیدنی ها ، چیدمان میز ناهار
  • اصول ارتباطات موثر ، ارتباطات موثر با مدیران و همکاران
  • ارتباطات حضوری، ارتباطات تلفنی
  • چگونه به مشتری خدمات بدهیم، نکات مهم در خدمات رسانی
  • شناخت مشتری در خدمات، نیازهای پنهان مشتری
  • خصوصیات مشتری، راه های بهبود در رضایت مشتری
  • رمز موفقیت در خدمات رسانی، تعهد و علاقه مندی در خدمت رسانی
  • ارتباط برقرار کردن و ویژگی های یکی نیروی خدمت رسان
  • عوامل مهم در ارتباطات صحیح و مثبت
  • آموزش بهداشت فردی، ویژگی های یک سرویس مشتری خوب
  • ویژگی های رفتار شایسته و اخلاق کار، فراگیری و پرورش مهارت های گوش دادن
  • انعطاف پذیری در خدمات رسانی
  • آراستگی و بهسازی محیط کار، مباحث نوین فنون پذیرایی
  • تشریفات داخلی، تشریفات خارجی
  • نحوه پذیرایی جلسات ، مهماندار آراسته در سازمان

سطح پیشرفته یا معمولی؟

در این دوره آموزشی که در دو سطح معمولی و پیشرفته انجام می شود کلیه موارد از صفر تا صد به شرکت کنندگاه آموزش داده می شود. دوره معمولی در ۸ ساعت و دوره پیشرفته در ۱۶ الی ۱۴ ساعت آموزش داده می شود.

تفاوت وره پیشرفته و معمولی از نظر محتوا

دوره پیشرفته و معمولی از نظر محتوایی تفاوتی با یکدیگر ندارند فقط در دوره پیشرفته ما درمحتوا عمیق تر می شویم و تمرین کارگای بیشتری نسبت به درخواست سازمان ها و ارگان ها انجام می دهیم

آموزش گروه صبادرس بصورت کارگاهی و عملی برگزار می گردد

جهت برگزاری دوره آموزشی در محل شرکت و سازمان خودتان از طریق تلفن ۰۲۱۹۱۰۱۶۹۹۴ و یا عدد ۷ را به شماره ۰۹۱۹۴۹۸۸۵۳۹ ارسال کنید. یا از اینجا پیام بگذارید.


درخواست آموزش در محل شرکت ها و سازمان ها

انتخاب آموزش هاضروری
اگر به آموزش دیگری نیاز دارید اینجا بنویسید

مطالب مرتبط
پذیرایی حرفه ای آبدارچیان و مهمانداران اداری 3 دقیقه

 پذیرایی حرفه ای آبدارچیان و مهمانداران اداری( ۲۰ گام کاربردی برای)

صبادرس

  پذیرایی حرفه ای آبدارچیان و مهمانداران اداری( ۲۰ گام کاربردی برای) – پذیرایی رسمی  خوب و فوق العاده آبدارچیان و کارکنان خدمات اداری باید استانداردهای لازم را یاد بگیرند و آگاهی خود را از توسط  آموزش ارتقاء دهند. برای این منظورصبادرس جهت توسعه منابع انسانی، آموزش های کاربردی خود را در سراسر ایران برای […]

آموزش انتظامات و حراست 2 دقیقه

آموزش انتظامات و حراست (نگهبانی)

صبادرس

آموزش انتظامات و حراست (نگهبانی)-امروزه حراست و نگهبانی به عنوان یکی از شغل های خاص ، تشریفاتی و حساس در هر شرک و سازمانی می باشد. این افراد اولین کسانی هستند که از همکاران ، مدیران ، مهمانان و ارباب رجوع استقبال می کنند. این شغل هم نیاز به اخلاق حرفه ای و ادب و […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید
Subtotal 0 تومان