ثبت نام کارگاه فنون پذیرایی و تشریفات آغاز شد همین الان ثبت نام کن!!

آموزش ارتباط موثر و منش رفتاری در محیط کار

آموزش ارتباط موثر و منش رفتاری

آموزش ارتباط موثر و منش رفتاری در محیط کار: ما انسان ها زمان قابل توجهی از زندگی و زمان بیداری خودمان را در محیط کار و تعاملات محیط کاری می گذرانیم. ما هر روز با همکاران و مشتریان خودمان ارتباط برقرار می کنیم.

اگر این برقراری ارتباط در محیط کار حرفه ای و موثر باشد، قطعاً تاثیر بسزایی بر کارایی و عملکرد ما و همکارانمان می گذارد و باعث می شود علاوه بر خروجی کار بهتر، زندگی بهتر و آرام تری داشته باشیم.

در این دوره آموزشی قرار است با اصول ارتباطات موثر و حرفه ای در محیط کار آشنا شوید تا با کمک این اصول، بتوانید جایگاه کاری بهتری داشته باشید.

ارتباط موثر چیست؟

هر ارتباطی که با یکدیگر برقرار می‎کنیم از ابزارهای کلامی و غیر کلامی تشکیل شده، بنابراین نیازی نیست حتما به فرد مقابل خود بگویید: از تو رنجیده ام! شما فقط با اخم کردن و حالت چهره خود، بدون به زبان آوردن حتی یک کلمه، حس رنجش را به طرف مقابل تان منتقل می‎کنید.

ارتباط مثبت و موثر، ارتباطی است که در آن هر دو فرد پیام دهنده و گیرنده پیام به بهتربن شکل و با بالاترین کیفیت پیام را رد و بدل می‎کنند و درک صحیحی از آن پیام دارند. هر ارتباط موثری دارای چند ویژگی است:

  • در نظر گرفتن سطح آگاهی، عقاید و تفکرات فرد مقابل.
  • توجه به شرایط فیزیکی محیط مانند گرما، سرما، در جمع بودن( انتخاب یک محیط مناسب)
  • کوتاه و مختصر بودن پیام ارسال شده به مخاطب
  • کامل بودن پیام انتقالی به فرد مورد نظر
  • شفاف و دور از شبهه بودن پیام
  • اعتماد نسبت به حرف یا پیامی که قصد انتقال دارید

سرفصل دوره ارتباط موثر و منش رفتاری در محیط کار

سرفصل چرا ارتباطات مهم است؟

سرفصل تعریف ارتباط

سرفصل برداشت اولیه

سرفصل مروری بر انتقاد و اصول ان

سرفصل چگونه انتقاد کنیم؟

سرفصل مروری بر زبان بدن

سرفصل هنر ابراز وجود

سرفصل روش های بیان عصبانیت و ناراحتی

سرفصل روش بیان مخالفت و تغییر نظر دیگران

سرفصل آنچه به ارتباط شما در محیط کار کمک می کند.

سرفصل هنر گوش دادن فعال

سرفصلهمدلی چیست

سرفصل روش افزایش دایره لغات

سرفصل مهمترین نیاز انسان ها

چرا یادگیری آموزش ارتباط موثر و منش رفتاری مهم است؟

صاحبان کسب و کارهای موفق، افراد با نفوذ و افراد مؤثر جامعه در هر نقش و جایگاهی دارای یک ویژگی بارز هستند و آن هم ایجاد حس خوب در افراد مقابل شان است. برجای گذاشتن حس خوب در افراد باعث کسب موفقیت های فردی، شغلی و اجتماعی بسیار می‎شود و این یکی از بزرگترین دلیل یادگیری فنون و تکنیک های ارتباط موثر است.

مطالب مرتبط
آموزش حضوری منشی و مسئول دفتر 3 دقیقه

آموزش منشی و مسئول دفتر

صبادرس

آموزش منشی و مسئول دفتر آموزش مسئولین دفاتر و منشی ها از جمله افرادی که در بد ورود مشتری یا مهمان باید انجام وظیفه نماید مسئولین دفاتر و منشی ها هستند. این افراد در اصل نماینده مدیر یا ریاست به حساب می آید. در طول روز منشی ها و مسئولین دفاتر بارها و بارها به […]

دوره فروشندگی حرفه ای(مدیریت فروش پیشرفته) 3 دقیقه

دوره فروشندگی حرفه ای(مدیریت فروش پیشرفته)

صبادرس

دوره فروشندگی حرفه ای: یک فروشنده و یا کارشناس واحد فروش، می بایست مهارت متقاعد سازی مشتری و مخاطب را داشته باشد. مهارت پرزنت و معرفی محصول و خدمات می بایست در اولیت قرار گیرد. یک فروشنده حرفه ای نیاز دارد که در راستای چشم انداز مالی شرکت، کمپین های تبلیغاتی را تدوین، پیاده و […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
Subtotal 0 تومان